Job 7 van 19


Report this listing

Solliciteren



Filiaalmanager


Functie

Voor de vacature van Filiaalmanager zijn we op zoek naar een topcoach wiens gevoel voor ondernemerschap we optimaal kunne inzetten en ontwikkelen. Als filiaalmanager behoren onderstaande zaken tot jouw takenpakket:
  • Samen met je eerste verkoopmedewerker ben je verantwoordelijk voor het succes van jouw winkel
Dat is hard werken, maar juist dat maakt jouw job zo fun!
  • Je zorgt ervoor dat je team goed op elkaar is ingespeeld en dat alles op de vloer én achter de schermen smooth verloopt
  • Van het op tijd bestellen van nieuwe artikelen tot het aanvullen en aantrekkelijk maken van de schappen: jij zorgt ervoor dat alles tiptop in orde is
  • Samen zijn jullie het team achter deze leuke winkel. Je hebt een gezonde portie lef en weet als geen ander hoe je verschillende taken zo efficiënt en succesvol mogelijk kunt uitvoeren!
Daarnaast stimuleer je als filiaalmanager je medewerkers om het beste uit zichzelf te halen, maar ook jij kunt altijd op steun rekenen. Zo krijg je uitstekende begeleiding van je districtmanager en collega's van het hoofdkantoor en logistiek centrum. En mocht je toe zijn aan een nieuwe stap, dan is er altijd ruimte voor jouw ambities. Wat dacht je van de functie van opleidingsfiliaalmanager of districtmanager? Uitdagingen genoeg, dus dream big!

Bedrijfsinformatie
De winkels van onze klant zijn populair vanwege hun betaalbare prijzen en regelmatige aanbiedingen binnen het health- & beautysegment. Ze verkopen zowel bekende merken als hun eigen merkproducten. Naast fysieke winkels heeft onze klant ook een online winkel waar klanten producten kunnen kopen en laten bezorgen. Onze klant heeft in de loop der jaren een sterke aanwezigheid opgebouwd in Nederland en België en is een vertrouwd merk geworden voor veel consumenten.

Jouw profiel

Voor de vacature van Filiaalmanager zoeken we onderstaand profiel:
  • Je hebt minimaal een diploma secundair onderwijs.
  • Je hebt tenminste 3 jaar ervaring als leidinggevende in de detailhandel of horeca.
  • Je bent commercieel en communicatief sterk en je weet als geen ander hoe jij je medewerkers het beste kunt motiveren en stimuleren. Daarnaast is plannen en organiseren je tweede natuur.
  • Je bent een echte ondernemer en wilt niets liever dan dat jouw winkel een daverend succes is. Daar horen natuurlijk een effectieve winkelorganisatie en een positief bedrijfsresultaat bij.
  • Je beheerst de Nederlandse taal zeer grondig.
Een talent, ongeacht je geslacht, leeftijd, afkomst, culturele achtergrond of geloofsovertuiging. Samen bouwen we aan een inclusieve werkplek voor iedereen!
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Accessoires (juwelen, cosmetica, ...)
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

What's in it for you?
  • 36 uren werkweek
  • Maaltijdcheques tussen €6.45 en €7
  • Betaalde 6 ADV dagen
  • Ecocheques
  • Jaarpremie
  • Kledijvergoeding
  • Opleiding on the job
  • Leuke, familiale sfeer

Solliciteren

ISABELLE THIELEN
003222105900

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht